Årdal bibliotek

Leselyst i klasserommet: om trusler og redningsaksjoner
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Leselyst i klasserommet: om trusler og redningsaksjoner
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 372.4 HEN
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2019
Noter
  • Boken presenterer en rekke tilnærmingsmåter til undervisning i grunnskolen og videregående skole, med mål om å styrke leselyst hos barn og unge. Hvilke faktorer truer norske elevers leselyst, og hvordan kan den forsvares? Åsmund Hennig drøfter disse spørsmålene og forklarer hvordan vi kan forstå leselyst i lys av nyere litteraturdidaktisk forskning. Åsmund Hennig er førsteamanuensis ved Universitetet i Stavanger. Omtalen er utarbeidet av BS. Har bibliografi
ISBN
  • 978-82-05-51912-1
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00001055pam  22002051  4500
*00163198
*008190306s2019           a          00nob 2
*015  $a0558402$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-05-51912-1$bheftet$cNkr 369.00
*08201$a372.41$zh$223/nor
*090  $c372.4$dHEN
*100 0$aHennig, Åsmund$d1969-$jn.
*24510$aLeselyst i klasserommet$bom trusler og redningsaksjoner$cÅsmund Hennig
*250  $a1. utgave
*260  $aOslo$bGyldendal$c2019
*300  $a175 sider
*505  $aHar bibliografi
*520  $aBoken presenterer en rekke tilnærmingsmåter til undervisning i grunnskolen og videregående skole, med mål om å styrke leselyst hos barn og unge. Hvilke faktorer truer norske elevers leselyst, og hvordan kan den forsvares? Åsmund Hennig drøfter disse spørsmålene og forklarer hvordan vi kan forstå leselyst i lys av nyere litteraturdidaktisk forskning. Åsmund Hennig er førsteamanuensis ved Universitetet i Stavanger. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aLesing$xUndervisning$0før- og barneskolen$1372.41$2BS$413335$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Årdal bibliotekForeldre og born