Forfatter
Tittel
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Boken handler om hvordan drama som læringsform kan bidra til en mer elevaktiv og lærerik undervisning. Forfatteren presenterer konkrete eksempler på hvordan drama som læringsform kan brukes i ulike fag, og viser hvordan elevenes rollearbeid integreres med skolens vanlige læringsstrategier som lesing, skriving, regning, tegning, bevegelse osv. Boken diskuterer også hvordan denne læringsformen kan skape engasjement og motivere flere elever til faglig innsats enn tradisjonell undervisning gjør. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har bibliografi, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001164nam 22002051 4500
*00155317
*008 a 00nob 2
*015 $a0472625$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-15-02737-1$bh.$cNkr 399.00
*08201$a372.1399$zh$223/nor
*090 $c372.1$dSÆB
*100 0$aSæbø, Aud Berggraf$d1946-$jn.
*24510$aDrama som læringsform$cAud Berggraf Sæbø
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2016
*300 $a264 s.
*505 $aHar bibliografi, register
*520 $aBoken handler om hvordan drama som læringsform kan bidra til en mer elevaktiv og lærerik undervisning. Forfatteren presenterer konkrete eksempler på hvordan drama som læringsform kan brukes i ulike fag, og viser hvordan elevenes rollearbeid integreres med skolens vanlige læringsstrategier som lesing, skriving, regning, tegning, bevegelse osv. Boken diskuterer også hvordan denne læringsformen kan skape engasjement og motivere flere elever til faglig innsats enn tradisjonell undervisning gjør. Omtalen er utarbeidet av BS.
*650 1$aDrama$xUndervisningsmetode$0før- og grunnskolen $1372.1399$2BS$9nor
*900 0$aBerggraf Sæbø, Aud$zSæbø, Aud Berggraf$9nor
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening