Årdal bibliotek

Tekstanalyse: ei innføring
Hugselista er tom
Vis
Forfattar
Tittel
  • Tekstanalyse: ei innføring
Medansvarleg
Språk
  • Språk: Norsk (Nynorsk)
Hylle
  • 808 SKO
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2014
Noter
  • I dag møter vi store mengder tekst kvar einaste dag, til dømes i reklamer, bloggar, avistekstar og sosiale media. Korleis kan vi analysere slike sakprosatekstar kritisk? I denne boka viser forfattarane korleis ein kan analysere både språklege og visuelle framstillingsmåtar. Dei hentar teori og metodisk tilnærming frå diskursanalyse, sosialsemiotikk og pragmatikk. Ved hjelp av ei rekkje analyseeksempel og forslag til framgangsmåtar viser dei tekstanalyse i praksis. I tillegg gir dei innspel til korleis ein kan arbeide med tekstanalyse i skulen. Boka er retta mot lærarar i skulen, studentar og fagfolk i lærarutdanningane og andre som arbeider med å skape eller vurdere tekstlege framstillingar. Har bibliografi, innhaldsliste, register
ISBN
  • 978-82-02-40040-8
Tilgjengelege
  • 1/1
Lånarar på venteliste
  • 0 (0)
*00001436nam  22002291  4500
*00162634
*008                      a          00nno 2
*015  $a0392183$bBIBBI
*019  $bl
*020  $a978-82-02-40040-8$bh.$cNkr 349.00
*08231$a808.066$zh$25
*090  $c808$dSKO
*100 0$aSkovholt, Karianne$d1970-$jn.
*24510$aTekstanalyse$bei innføring$cKarianne Skovholt, Aslaug Veum
*260  $a[Oslo]$bCappelen Damm akademisk$c2014
*300  $a178 s.$bkol. ill.
*505  $aHar bibliografi, innhaldsliste, register
*520  $aI dag møter vi store mengder tekst kvar einaste dag, til dømes i reklamer, bloggar, avistekstar og sosiale media. Korleis kan vi analysere slike sakprosatekstar kritisk? I denne boka viser forfattarane korleis ein kan analysere både språklege og visuelle framstillingsmåtar. Dei hentar teori og metodisk tilnærming frå diskursanalyse, sosialsemiotikk og pragmatikk. Ved hjelp av ei rekkje analyseeksempel og forslag til framgangsmåtar viser dei tekstanalyse i praksis. I tillegg gir dei innspel til korleis ein kan arbeide med tekstanalyse i skulen. Boka er retta mot lærarar i skulen, studentar og fagfolk i lærarutdanningane og andre som arbeider med å skape eller vurdere tekstlege framstillingar.
*546  $aNynorsk tekst
*650 1$aFaglitteratur$0litterære virkemidler$1808.066$2BS$2BS$9nob
*700 0$aVeum, Aslaug$d1969-$emedforf.$jn.
*950 0$aSakprosa$zFaglitteratur$9nor
^
Det finst ingen bokmeldingar for denne boka.
Klikk her For å bli den første til å gje di meining
Vis
Lukk
Send til
Eks. namnStatusForfallsdatoHører tilHylle
Ex1Tilgjengeleg Årdal bibliotekMagasin 3. høgda